Qyla Husna's Stories ;
ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FACEBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER FOLLOW
Maafkan aku
Monday 5 November 2012 - Permalink - 0 Comments
Assalamualaikum blog.. hri ni sya ada bergduh BESAR dgn kwan SATU KELAS(semua).. Sya thu mmg sya yg berslah, tpi sya mrah mereka sbb sya hnya nk luahkan perasaan sya yg skit yg amat sgt.. Sya thu sya jhat nk mrah2.. Selama hri ni sya pendam je perasaan sya.. DAN YG MEMBUATKAN MEREKA MRAH SGT2 ialah sya berkata' aku x kan maafkan korang semua' tpi dlam hati sya ni.. sya x sggup berkata begitu.. Hati sya slalu berkata utk membencikan mereka tpi sya x sggup.. SYA TTP SYGKAN MEREKA.. :') Ya Allah, kau ampunkanlah dosa2 rkanku kpdku.. Walaupun aku thu aku tlah berbuat dosa kpd mereka tdi.. Sya cuma mhu mereka menyesal akan kesalahan mereka terhdp sya. Sya x mhu melihat mereka diseksa di neraka mu ya Allah.. Aku x sggup mndgr ya Allah.. Aku sring kli bermimpi dan berfikiran seperti itu.. Lalu aku memutuskan utk membuat begitu.. Klau korang x maafkan aku x pe.. aku thu korang X KAN PERNAH MAAFKAN AKU.. AKU reda.. mmg slah aku, Ya Allah, aku thu aku mmg tdak layak utk berada di Jannah mu nnti.. Kau pertempatkanlah rkan2ku di Jannahmu nanti.. Aku berhrap sgt2 dan merayu kpd Mu ya Allah.. Jika aku pergi nnti, kau tolonglah berikan aku senyuman di mukaku kerana aku tlah menyedarkan mereka.. aku sygkan mereka.. Aku tdak kesah jika mereka berkwan dgnku tdak ikhlas, aku reda.. Kau tolonglah berikan mereka kejayaan ya Allah.. Aku x sggup melihat muka2 kwanku yg kecewa jika mereka tdak berjaya.. Aku x sggup ya Allah, kau tolonglah kuatkan hatiku ini ya Allah . Berikanlah mereka kejayaan dgn memperoleh 5A dlam UPSR ya Allah. Berikanlah juga aku kejayaan.. Knp,Knp, Knp,Knp! Knp aku ttp sygkan korang walaupun korang dh lma dan byk kli skitkan hti aku. knp.. knp hati aku mudah sgt percyakan korang, sygkan korang? :') ..... Aku thu.... korang mmg dh lma bencikan aku, meluat ngan aku dan menyampah dgn aku kan? :') Tapi korang,,, KORANG KENA IGT! Walaupun kita bergduh, walaupun kita putus kwan dan lain2.. AKU X KAN PERNAH BENCIKAN KORANG! Selama ni AKU MMG X PERNAH BENCIKAN KORANG.. AKU sdah igt korangla shabat ku.. Walaupun aku mrahkan korang dan kita bergduh.. Semua perkataan yg aku ckap msa aku mrah, AKU LGSUNG TDAK MKSUDKANNYA.. I WILL LOVE YOU UNTIL HEREAFTER, FOREVER EVEN THOUGH YOU ALWAYS MADE ME CRY ALL THE TIME WHEN I WENT HOME.. AKu x menyesal berkwan dgn korang.. (Aku menulis benda ni kat blog ni bkan kerana aku mhukan simpati, sma skali tdak.. aku hnyalah meluahkan isi hati aku dan aku thu korang x kan baca apa yg aku post skang nie.. ASSALAM)