Qyla Husna's Stories ;
ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FACEBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER FOLLOW
Benci!
Wednesday 13 February 2013 - Permalink - 4 Comments


Qyla x sukalah! Knplah mesti ada org lain? Knp? Sdih kot.. Bila dh dpat kwan bru, lupakan kwan lama.. Qyla benci PERAMPAS KAWAN :') .. Knp nak lupakan Qyla je? Qyla sygkan kau. Tipulah klau ade org kata x cmburu klau tgk BFF kita rpat dgn org lain. Klau Qyla, rsa nak tmbak dgn bazooka je xD.. Tpi nak buat mcam mna.. Dh dia x nak hrgai kita. x pelah.. Kita hnya mampu berdoa je.. assalamualaikum

Pesanan buat BFF Qyla
Aku (sorry guna aku) sygkan kau.. Tpi knp kau mcam x prnah hargai aku.? Aku dh buat mcam2 utk kau.. Aku x nak khilangan kau. Aku x nak. Serapat mna pun aku dgn kwan bru, aku ttp sygkan kau lbih.. Tolong jgn lupakan kenangan kita, ye? Sejujurnya, aku BENCI dan TAK SUKA bila kwan bru kau blas2 komen kat FB.. Rsa nak komen mcam nie je "Wei,kau sibuk aphal? dia tu bff aku dan aku knal dia lbih lama drpd kau! Yg kau sbuk nak komen apsal? nak kna tmbak ke? Bru knal skejap buat mcam knal lma plak. Blah lah! " <--- ksar skit hehe :D