Qyla Husna's Stories ;
ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FACEBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER FOLLOW
3 Hari je Lagi!
Friday 16 November 2012 - Permalink - 0 Comments
Assalamualaikum blog, lgi 3 hri je keputusan UPSR nk kluar, Qyla tkut sgt2, Korang doakan kejayaan Qyla yea. ;) Qyla tkut keputusan nk kluar sbb Qyla x sggup melihat kekecewaan di muka kedua2 ibu bapa Qyla, Qyla x sggup sgt2 nk tgk kwan2 Qyla kecewa jka mereka x berjya, Qyla x sggup nk tgk muka ibu bpa kwan2 Qyla kecewa DAN Qyla x sggup melihat kekecewaan dimuka CKGU2 Qyla yg dh bertungkus lumus ajar kitaorg smpai pndai, drpd x thu mengira smpai pndai mengira dan drpd x thu bca sehingga thu membaca.. Sdih sgt2..

Ya Allah, berikanlah aku kejayaan dengan memperoleh 5A dlam UPSR, berikanlah kakakku (kembar) kejayaan juga ya Allah, dan berikanlah SEMUA kwan2ku kejayaan, Aku x sggup ya Allah, Aku x sggup! Aku x sggup melihat kekecewaan dimuka kedua2 ibu bpaku yg kecewa, aku x sggup melihat muka ibu bpa kawan2ku kecewa dan aku x sggup melihat muka guru2ku yg kecewa. Berikanlah kmi kejayaan ya Allah, Aku memohon kpdmu ya Allah, Aku merayu kpdmu ya Allah, Kau perdengarkanlah doa2ku ini ya Allah, perdengarkanlah, perdengarkanlah! Kau makbulkanlah doaku ini ya Allah, Makbulkanlah.. Sesungguhnya hnya kpdmu aku memohon ya Allah.. Rabbana Aatina Fiddunia Hasanah wa filahiratu hasanah waqina azaabannar, wasollahhualasaidinamuhammad waala a~lihi wasahbihi wasallam walhamdulillahhirabbilaalamin.. Terima ksih sbb sudi baca doa in, moga termkbul.. :')