Qyla Husna's Stories ;
ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FACEBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER FOLLOW
Love you!
Saturday 17 August 2013 - Permalink - 0 Comments


Assalamualaikum... hrini Qyla ak crita tntg kawan2 atau SAHABAT Qyla.. (sorry tpi Qyla terpksa guna bahasa diri yg lain :3)

Adilah: Nama yg indah :') . Nama pun nak sama ngan aku, Aqilah cuma mksudnya lain. Kaulah org yg aku pling syg dlam BFF/ SAHABAT aku. Kita selalu harungi suka dan duka,kan? Ingat lagi tak Dyla? Hanya Allah thu betapa rindunya aku kat kmu :') Aku bahagia bila dpat thu kau dh ada BFF bru, siap mention kat FB byk kli plak tu :'D walaupun aku gmbira tetapi terselit beberapa perasaan yg bercampur aduk, cemburu, mrah dan sdih.. Kalau boleh, aku nak sgt skolah yg sma dgn kau tpi x dpat. Aku redha. Walaupun aku thu mgkin kwan bru kau tu lebih baik drpd aku tpi aku mahu ko thu aku sentiasa akan menjadi yg terbaik utk kau. 

Nabila: Comel :). Aku sygkan dia sma mcam aku sygkan Dyla :'3. Tapi, dia dh berubah lepas dpat kwan bru kat SMKTP :(. Aku x nak dia berubah, Aku x nak dia jadi liar. Aku x nak dia COUPLE sbb aku x nak tgk kwan aku kna siksa kt neraka nnti. Jgnlah couple ngan mamat tu, Dia bukanlah yg terbaik utk kamu, percayalah ckap aku. Korang msih muda! Nabilla, walaupun kemungkinan kamu kwan aku x ikhlas (kemungkinan je) aku nak kmu thu aku kawan kamu sgt2 ikhlas. Aku thu kamu tu comel, cntik,pndai dan aku mmg x lyak utk bersama kamu. Aku sygkan kamu. Aku sdih tgk kamu mcam nie. Dh byk kli nangis :') Aku x kisah kmu ada kwan bru, tpi crilah kwan yg boleh bawa kmu ke syurga.. Aku x ckap kwan bru kmu tu jhat, tak! Aku cuma nak yg terbaik je. tu je.. susah sgt ke? Maafkan aku klau aku bukanlah yg terbaik utk kmu.. :')

Hanim: Cntik+bijak. Aku pun sygkan dia. Dialah yg slalu harungi wktu aku suka dan duka, nangis sama2 dan ketawa sama2 :). Aku x thu apa aku nak buat klau kamu x de. Sdih.. Kamulah sahabat aku till jannah insyaAllah. x lupa kpd adilah n nabilla jga tdi :'). Aku rindu sgt2 kat kmu. Aku nak jumpa kamu, tpi x de msa. Nak buat cammne kan? InsyaAllah jodoh yg meemukan kita :')

Tyqah: Aku sygkan dia jgak (twin aku). kitaorg slalu gaduh muehehe biasalah adik beradik :D. Klau dia x de aku pun x thu nak buat cmne. Dhlah satu skolah, satu dorm dan satu kelas! hehe. x leh nak berpisah nk buat cammne? Aku nak crita skit je tntg dia sbb x thu nak crita apa dh, otak dh pening dah. hehe. Sorry tyqah!

   Di bwak ini aku nak tuju lagu khas buat sahabat2 aku tdi :')  
 Sejujurnya,ku tak bisa,hidup tanpa ada korang aku gila! Takkan ku sia-siakan korang langsung!-kehilangan, firman

Di sini jua,memori tercipta, wlau seketika terjalin kasih kita, mungkin dsini kitakan terpisah. kenangan bersama... tiada kulupa.. -memori tercipta , shila amzah
I felt like hugging you,holding your hands and be your bestfriends again even just once :') - aqilahmahathir's (lirik tdi ada Qyla ubah hehe hrap2 x mrah eh? :D Sorry lgi skali sbb Qyla guna bahasa ganti diri agak kasar ye? anyway, syg korang!