Qyla Husna's Stories ;
ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FACEBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER FOLLOW
Sinopsis Gadis 'Nerd' dan Gadis Cantik
Thursday 30 January 2014 - Permalink - 0 Comments


Hrii ni nak buat crita sbb dh lma x update+asyik crita sdih jer.. Kisah ini mengenai seorang gadis 'nerd' dan gadis yg sangat cantik. Mereka berdua mempunyai perwatakan yang berbeza tetapi mempunyai kisah silam yang hampir sama. Gadis 'nerd' itu seorang yang pemalu, tidak suka bergaul, bijak dan tiada keyakinan dalam diri sendiri, jauh berbeza drpd gadis cantik yg berperwatakan periang, baik hati, peramah, bijak, aktif dalam sukan dan lain2. Selaluya bila permpuan cantik mesti jahatkan? Tapi crita ni lain sikit. Harap korang suka! Disebabkan cerita ini hanya suka-suki jer, jdi mungkin critanya agak pendek!

Nik Nurul Tasha, panggilan manisya Sha, merupakan seorang gadis yg cantik berumur 17 tahun.Dia berperwatakan periang, baik hati dan peramah. Semua orang mudah bergaul dengannya. Namun, dia mempunyai 'kisah silam' yg dirahsiakan oleh semua orang tanpa diketahui sesiapa pun kecuali keluarganya.

Amirah Alia, panggilan,Alia, gadis nerd yang pemalu, tiada keyakinan diri tetapi bijak, merupakan rakan sekelas Nik Nurul Tasha. Dia tidak suka bergaul dgn sesiapa malahan, rakan sekelasnya juga dia tidak pernah bertegur sapa, klau tegur pun apabila ingin tanya tentang latihan yang diberi oleh guru2 di skolah.